Zapiekany wafel ryżowy - Baked Rice Wafer (A+)

Uświadomiłam sobie dziś , że jeszcze nie zrobiłam nic z wafli ryżowych. Dawno ich nie jadłam i postanowiłam zrobić mały eksperyment.


Użyłam:

Wafle ryżowe
pieczarki
2 ząbki czosnku
ser kozi
oliwa
woda
koperek


Kroimy pieczarki , czosnek, koperek. Wafel ryżowy rozdrabniamy. Łączymy wszystko idodajemy wody.
Czekamy aż woda się wchłonie i ugniatamy ręką nasze ciasto.

Robimy przekładaniec z kozim s erem.

Pieczemy , wyciagamy ostrożnie .
Polecam zapakować na przekąskę do pracy z sałatą i pomidorkiem.

--------
I realised today I haven't done anything with rice wafer yet :)
So I did my research.


I used:
rice wafer
mushrooms
2 garlic clove
goat cheese
olive oil
dill
water

Steps:

Chop mushrooms, dill and garlic.

Crush rice wafer and pour some water on in until it will soak.

We add mushroom to wafer and mix using hands.

Form chop from it ( one big or few small).

Put in baking tray, layer and goat cheese and layer again.

Bake it.

Gently take out from tray and serve.




What I did?

I took it for work in small container with tomato and rocker salad. Pour olive oil and enjoy.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz