Pasztet z Fasoli Pinto - Pinto Beans Pate (A+)

Kolejna propozycja na bezmięsny pasztet.
Ja użyłam fasoli pinto też dla mojej grupy krwi jest najbardziej wskazana.
Poza tym ładnie wygląda i smakuje troszkę inaczej, jest chyba jeszcze smaczniejsza.
Pasztet u mnie cieszył się powodzeniem nawet u miłośników mięsa a to chyba dobra wiadomość, na pewno niczego mu nie brakowało.


Użyłam
fasolę pinto
cebulkę
czosnek
ziarna słonecznika
majeranek
suszone liście nagietka 
sos sojowy

Jak?
Najpierw namaczamy fasolę na noc.
Gotujemy fasolkę pinto aż będzie miękka.
Do ugotowanej fasolki dodajemy resztę produktów.
Miksujemy.
Pieczemy 30 min w temp stopni .
-------------

Next pate without any meat.
I used pinto beans as for my group blood it's the best one.
It taste a bit different than other beans.
Everybody liked the pate , and I find it as excellent result as all others members of family eat meat.


I used:
pinto beans
onion
garlic
sunflower seeds
marjoram
soy sauce

How?
Leave beans in water over night and let it soak.
Boil it until cooked.
Add other ingredients.
Mix in food processor.
Bake for around 30 min in 180 temp.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz