Kod Zywieniowy .....A.....RH......+

Czy zastanawialiscie sie kiedys nad tematem odzywiania w sposob w ktory stworzyla was natura? A dokladnie chodzi o grupe krwi? Powiem szczerze ze ten temat byl mi obcy , a lista zastosowanych i nieskutecznych dieta robila sie coraz dluzsza. 

Calkiem niedawno rozmawialam sobie z kolezanka i okazalo sie ze ani ja ani ona nie lubimy truskawek. Dalej wymienilysmy jeszcze pomarancze, mandarynki. Zwykle wszyscy byli zdziwieni gdy mowilam ze nie przepadam za tymi produktami , a ona sie nie dziwila.

Krok po kroku doszlysmy do wniosku ze mamy taka sama grupe krwi. I wtedy postanowilam poczytac na ten temat i okazuje sie ze grupa krwi ma genetycznie zapisany kod zywieniowy ( nie jest to pojecie medyczne :)
 


Okazuje sie ze Grupa A+ jest genetycznie materialem na wegetarianina. Pomyslalam sobie ,,masakra"
Ja wegetarianin? Niemozliwe przeciez ja lubie pasztet, salami , szynke !!!!!

Ale postanowilam sprobowac . Przewertowalam kilka stron internetowych i zapisalam co jesc a czego unikac i co jest neutralne dla mojego organizmu. Unikanie bialka powoduje lepsza prace ukladu trawiennego, zamiana masla na oliwe dodatkowo ulatwia jego dzialanie. Zamiana chleba brazowego na  zytni , spozywanie wiekszej ilosci ryb to tylko kilka z glownych zasad.

Obecnie stosuje ten sposob zywienia od 2 tygodni i czuje sie wspaniale.
Kolejne przepisy na blogu beda napewno bazowaly na produktach z mojej listy.

Polecam kazdemu poczytanie na ten temat . Kazdy z nas jest inny, kazdy ma swoje DNA, a nasza krew ktora rozprowadza pokarm i tlen do wszystkich komorek organizmu ma i tak dosc trudne zadanie, po co ma wiec dzwigac jakies smieci ktore zamiast zostac wydalone osiada sobie na bioderkach???





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz